۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

زلال، پاک، و پویا چون آب روان


۸ نظر:

لیلی مامان آراز گفت...

عزیزم! واقعا که زلالی ....

bahareh mamane amir va ava گفت...

cheghadr zibast in ax be zibayiye abe pak

زهرا گفت...

خدای من چه گل پسری شده...فقط خدا میدونه از صبح چقدر قربون صدقش رفتم...با اون موهای رنگ طلا و فر پشت سرش...چقدر اون انگشتها بوسیدنی شدند...

شهرزاد قصه گو گفت...

چه قدر مهربانید همتون! و چه خوب که دوستانی مثل شما دارم!

زهرا گفت...

aشهرزاد عزیزم من سی دی های سودابه سالم را از موسسه ای که مهتاب را برای کلاس هنر و خلاقیت میبرم تهیه کردم.مثل اینکه کمیابه.لینک دانلودش را هم پیدا نکردم.اما اگر بخواهی میتونم سی دی را برات تهیه کنم و پست کنم.اینو بدون تعارف میگم.خوشحال هم میشم برای شیر و شکرم کاری بکنم.حتما خبرم کن.

helen گفت...

واى عزيزم . چقدر نازى تو. واقعا هم در حال پويندگيه با اون دستهاى كوچولو و نازش.

Gistela گفت...

:)

مامان امیرسام گفت...

هوراااااااااااا
بالاخره عکسو دیدم... لذت بردم از این همه زلالی و پاکی و زیبایی...