۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

اعتراف نامه

دست‌های کوچکی که همه چیز را میکشند، می‌ریزند، و میپاشند...
بنگ... تلفن که بر روی زمین پرتاب شده!
شلپ...لیوان شیر که روی فرش برگشته!
فرت...برگه‌های مهم کاری که جر خورده اند!
 فریاد  (عربدهٔ) پدر که به آسمان میرود...
 گریه جگر سوز کودکی که در خانه می‌پیچد و مثل پتک بر سر من فرود میاید...
آری، این است زندگی‌ این روز‌های من...این وبلاگ میتوانست بازتاب اندیشه‌های دانش جویی تنها باشد که از فراز و نشیب PhD  و خلوت خود مینویسد ولی‌ آگاهانه در بهاری نه چندان دور تصمیم به امتحان شانس خود در نو آوری و باروری  گرفت و خدا را هزاران مرتبه شکر که از این امتحان سر بلند و پیروز با شازده پسری در آغوش، قبالهٔ ازدواجی در دست، و همسری دعا گو بیرون آمد!!!
این روز‌ها بغضی در گلو و جنونی رویان بر سر دارم ولی‌ به "شیر و شکرم" می‌گویم که هرگز از داشتنت و تصمیم به وجود آوردنت پشیمان نیستم.
یا حق!

۵ نظر:

مامان امیرسام گفت...

شهرزاد عزیزم اول از همه خوشحالم که بالاخره تونستم برات کامنت بذارم .
و دوم چقدر فظای خانه تان شبیه ماست با این تفاوت که من گاهی پشیمان میشوم از ازین تصمیم (بین خودمان باشد!) ، نه از داشتن کودکی شیرین علی رقم تمام خرابکاری هایش، بلکه از نگرانی هایم از این که نتوانم آنچه که بوجود آوردم ، به سرانجامی نیکو برسانم!!!!!

زهرا گفت...

سلام شهرزاد عزیز.خدا را شکر که آگاهانه قدم در این راه دشوار گذاشته ای.این روزهایمان شبیه هم است.بغض در گلوی من از جنس عذاب وجدان است .از اینکه کارم به مهتاب ضربه بزند.از اینکه نتوانسته ام مادر خوبی باشم...صبح که شروع می شود دل من میگیرد...

شهرزاد قصه گو گفت...

آای گفتی‌ زهرا جانم، آای گفتی‌!!!!!!!!
دعای خیر می‌کنم برای همگیمان!

من گفت...

kamelan mifahmam chi migy azizakam
in hes haye ashnat ro dark mikonam ziad
rasty mamnunam babate zahmate email be dustet baraye font, ye karaii akrdam bahash nemidunam behtar shod ya na.

rasty che reshteii mikhuni? shayad in ahme shebahat dar zamine haye dige be reshte hamun ham serayat karde bashe

miboosamet virtual!

bahareh mamane fereshteha گفت...

shahrzad jan haminghadr ke ba khodet sadegh hasty va inkeh az dashtane shiro shekar shokr gozar fogholadast va motmaen bash ke hameye sakhty ha tahto shoae in eshghe madaranat gharar migiran