۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

روی سخنم با توست کودک شیرین من تا بدانی که...

تا بدانی که چرا رای میدهم!

شیرینم، رای میدهم بخاطر آزدی تو و خودم! به خاطر کشورمان. شاید به من بگویی که کشور تو اینجاست نه آنجا، به تو حق میدهم ولی‌ میدانم که هیچ گاه فراموش نمیکنی‌ که نیمی از وجودت از آنجاست! آنجا که مادرت را در دل خویش پرورید تا تو را در دل خویش بپروراند. رای میدهم تا تو آزدانه آنجا برگردی نه با هراس! رای میدهم تا روزی به مادرت و کشورش افتخار کنی‌، رای میدهم تا بدانی فروغ که بود و برای که شعر میگفت. میدانم که ایرانم را دوست داری که ایران من ایران توست. بیا با هم برای آزادیش بکوشیم!

۲ نظر:

دلبند گفت...

سلام شهرزاد جون
ببخشید من الان کامنتتو دیدم. آهنگی که سوشیانس باهاش می رقصید:
c'est ecris dans le ciel.بود که نمی دونم املاشو درست نوشتم یا نه. مضمونش هم کمدیه و میگه که اینکه من تو رو می بینم و عاشقت میشم و باهم ازدواج می کنیم و 4 تا دختر و 3 پسر می آریم و حتی این آهنگی که برات ساختم همگی توی سرنوشت ما مقرر شده...

شهرزاد قصه گو گفت...

آخی، مرسی‌ عزیزم،

سعی‌ می‌کنم پیدا کنم این آهنگ رو :)