۱۳۹۱ شهریور ۲۳, پنجشنبه

سی‌ و نهمین زاد روزم فرخنده! (کس نخارد پشتِ من/ جز ناخنِ انگشت من)

بی‌ سرو صدا‌ترین تولدی که در فکر می‌‌گنجد حال و روزگار امروز من بود! البته  کبیسه بودنِ امسال هم  که تاریخ خورشیدی و میلادی‌اش یک روز با هم فرق می‌کند بی‌ تاثیر نبوده است! حتا از پسرکم که آوای  "تولد مبارک"‌اش به سه‌ زبان فارسی، آلمانی‌، و انگلیسی‌ عالم گیر است ندایی برنیامد! شویِ مهربان هم که تاکید بر فردا دارد و زیرِ بارِ امروز نمیرود! و اما...! گویی  خودم هم بر این سکوت و سکون بی‌ میل نبوده ام! هیاهوی تولد نا خشنودم می‌کند و سکوتش...؟!؟ کاش می‌دانستم!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

مبارکا باشد زادروز. گاهی می آیم و سری به وبلاگ شما می زنم و آشنایی من با شما همان سردر بالای وبلاگ است. امیدوارم به خاطر داشته باشید. مخلص. :)
مهدی

شهرزاد قصه گو گفت...

Salam Mehdi jan, hich vaghat lotfat ra az ya nemibaram. Mamnoon ke be man sar mizani :)

ناشناس گفت...

خیلی خیلی مبارک باشه. ان شالله که هرروز کنار پسر گلت شاد و خندان باشید.

بانوی سبز گفت...

دوست عزیز من مدتهاست که خواننده ختموش وبتان هست قلم بسیار رسایی دارید. خوشحال میشم به سایت من هم سر بزنید علاوه بر مطالب اموزشی وسی دی های اموزشی مخصوص کودکان اموزش پیلاتس وباله کودکان هم داره ومرا به عنوان دوست پذیرا باشید www,ninicenter.com