یلدا و چهارشنبه سوری میخوام هوار تا! در دکان کسی پیدا میشه؟
۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه
یلدا خریداریم
یلدا و چهارشنبه سوری میخوام هوار تا! در دکان کسی پیدا میشه؟
۱۳۸۸ آذر ۱۰, سهشنبه
شیر و شکر
"شیر دارم، شکر دارم،
دختر(پسر) دارم، عسل دارم"
پسرکم رو از همون قبل از تولد "شیر و شکر" نامیدم!
To all my dear "Azar" borns
PS۱: بر گرفته از نامهای به یک دوست.
PS۲: تقدیم به همهٔ عزیزانم که در این ماه متولد شده اند و من به خاطر همشون "ماه آذر" رو دوست دارم!
۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه
دلم از اینها و از اونها میخواهد!
آخه، زندگی جان تو قشنگی فقط اگه میشد جای خالی نقطه چینهایت را با زیباترین گزینهٔ ممکن پر کرد......
۱۳۸۸ آبان ۵, سهشنبه
۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه
قطار زمان
دووووو دوووو چیییییییی!
قطار با حرکت کند و کشداری از ایستگاه جدا شد. انگار دلش نمی اومد که دل بکّند و برود.ولی نه، قطار که به این کار عادت داشت و کار هر روزش بود! آهان، پس یکی از مسافرها بود که دلش بد جوری بین گذشته و آینده گیر کرده بود و توان دل کندن از هیچ کدام را نداشت! یک گذشته با کلی خاطره و یک آینده با کلی وعدههای جدید! مسافر کوله بارش را بست و دوست هاش را، دانشگاهش را، خاطراتش را، و آن زندگی یک نفره ی نقلیاش را (شاید برای همیشه) پشت سر گذشت و آمد به اینجا که زندگی نویی را شروع کند، که بماند، بچه دار شود و ریشه بدواند. حالا آمده و مانده ولی هنوز گاهی اوقات بین گذشته و حال سرگردانه! برایش دعا کنید که خودش را زود تر پیدا کند.
و اینچنین شد که سال پیش در چنین روزی من با قطار زمان از گذشته به آینده آمدم.
Au revoir France
Hallo Deutschland
کوچه
ینجا هیچکدام از کوچههایش به خانهٔ تو نمیرسد.
اینجا شنبه دارد، شنبه بازار دارد، کوچه دارد
ولی هیچ کدام از کوچههایش به خانهٔ تو نمیرسد!
