از دستاوردهای سفر اخیرمان به ایران، کتابها و سیدیهایی بودند که برای آریان (شیر و شکر) آورده بودم و طفلکیها تا چند روز پیش هنوز در کارتنهای چسب خورده زندانی بودند! آی خیر نبینی اسباب کشی!!!! خلاصه از برکت باز شدن کارتنها چند شب پیش آریان به بغل و سیدی به دست به اتاق خواب رفتیم!!! خب، میتونست یک سیدی معمولی باشه مثل همهٔ سیدیها ولی نبود...روحم باهاش پرواز کرد! تو این زمونه و با جّو حاکم، کاری در نوع خود بی همتا بود!
این آلبوم شامل ۱۴ قطعه است که در آن آوازهای کودکانه با بافت سنتی مثل "السون و ولسون" با برشهایی از زندگی امروزی مانند "فوتبال" در هم آمیخته اند و جالب تر از همه اینکه در باب دستگاه ماهور و درامد بیات اصفهان خوانده شده اند! شاعر این مجموعه مصطفی رحمان دوست و خوانندهاش حمید جبلی است. وجود همین دو نفر کافی است تا مرا با بردن در دنیای کودکی غرق در لذت کنند! آخرش نفهمیدم من بیشتر از شنیدن این آهنگها لذت میبرم یا "شیر و شکر"!
برای شنیدن و "down load" آهنگها به لینک زیر بروید:
http://karrar.ir/post/1450
این آلبوم شامل ۱۴ قطعه است که در آن آوازهای کودکانه با بافت سنتی مثل "السون و ولسون" با برشهایی از زندگی امروزی مانند "فوتبال" در هم آمیخته اند و جالب تر از همه اینکه در باب دستگاه ماهور و درامد بیات اصفهان خوانده شده اند! شاعر این مجموعه مصطفی رحمان دوست و خوانندهاش حمید جبلی است. وجود همین دو نفر کافی است تا مرا با بردن در دنیای کودکی غرق در لذت کنند! آخرش نفهمیدم من بیشتر از شنیدن این آهنگها لذت میبرم یا "شیر و شکر"!
برای شنیدن و "down load" آهنگها به لینک زیر بروید:
http://karrar.ir/post/1450
