تا حالا به چنین چیزی برخورد نکرده بودم که برای مهمترین نکته زندگیم وقت نوشتن نداشته باشم ولی خوب حالا پیش آمده! پارسال این موقع درد، گریه، و خنده یکی بعد از دیگری آمدند و عشق کوچک من متولد شد. تولدت مبارک شیر و شکر من!
وبلاگ عزیزم، لطفا مرا ببخش و از دستم ناراحت نشو. با کمی تاخیر تولد تو هم مبارک.
PS: امان از این وبلاگ بازی! بچهٔ آدم ۲۷ ژانویه دنیا میاد، تو روز روشن تاریخ میزنه ۲۸ ! جل الخالق!!!
وبلاگ عزیزم، لطفا مرا ببخش و از دستم ناراحت نشو. با کمی تاخیر تولد تو هم مبارک.
PS: امان از این وبلاگ بازی! بچهٔ آدم ۲۷ ژانویه دنیا میاد، تو روز روشن تاریخ میزنه ۲۸ ! جل الخالق!!!
